Колеги, не мога да преценя на 156 вътрешния фейс кога въздухът се върти в купето и кога влиза отвън. При светнала лампа или при загасена?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Циркулация на въздуха - 156 ФЛ
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщениеКолеги, не мога да преценя на 156 вътрешния фейс кога въздухът се върти в купето и кога влиза отвън. При светнала лампа или при загасена?AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
-
Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщениеПри светнала
Comment
-
Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщениеПри светнала влиза отвън, така ли да разбирамAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Лампите са две.
Дясната показва че е на автоматичен режим, т.е. сама решава кога да затвори клапата. А когато светне лявата клапата е ЗАТВОРЕНА.
Можеш чрез натискане на бутона да изключиш авто режима или да затвориш ръчно клапата.
Автоматичния режим се влияе от работата на климата - според исканото от тебе решава кога да затвори клапата. Също влияе се и от датчика за качество на въздуха - ако спеш зад автобус който дими - се затваря сама, за да спре притока на замърсен въздух. Е, не винагивсе пак това е Алфа
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщениеЛампите са две.
Дясната показва че е на автоматичен режим, т.е. сама решава кога да затвори клапата. А когато светне лявата клапата е ЗАТВОРЕНА.
Можеш чрез натискане на бутона да изключиш авто режима или да затвориш ръчно клапата.
Автоматичния режим се влияе от работата на климата - според исканото от тебе решава кога да затвори клапата. Също влияе се и от датчика за качество на въздуха - ако спеш зад автобус който дими - се затваря сама, за да спре притока на замърсен въздух. Е, не винагивсе пак това е Алфа
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНаопаки - отвътре. Ама ти си с двузонов и там нещата са малко по-различни откъм управление
Comment
-
Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщениеможе ли още малко инфо колегаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщениеЛампите са две.
Дясната показва че е на автоматичен режим, т.е. сама решава кога да затвори клапата. А когато светне лявата клапата е ЗАТВОРЕНА.
Можеш чрез натискане на бутона да изключиш авто режима или да затвориш ръчно клапата.
Автоматичния режим се влияе от работата на климата - според исканото от тебе решава кога да затвори клапата. Също влияе се и от датчика за качество на въздуха - ако спеш зад автобус който дими - се затваря сама, за да спре притока на замърсен въздух. Е, не винагивсе пак това е Алфа
Ако свети левия диод на дясната врътка и със затворена клапа и е на ръчен режимAR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
Comment
-
Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщениеДатчика за дим бачка само в Ауто режим, в същия режим му свети и десния диод на дясната врътка.
Ако свети левия диод на дясната врътка и със затворена клапа и е на ръчен режимAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщениеДатчика за дим бачка само в Ауто режим, в същия режим му свети и десния диод на дясната врътка.
Ако свети левия диод на дясната врътка и със затворена клапа и е на ръчен режим
В същото време АУТО режима на клапата е независим от АУТО режима на климатика - даже и на чисто ръчен да се остави, клапата пак може да си е на АУТО. Само с натискане на нейния бутон може да мине на чист ръчен режим, който ако не се лъжа след гасене и палене, пак си минава на АУТО.
Ето и извадка от книжката, която можеш да си изтеглиш от нета и сам.
Прикачил съм ти я и аз - пдф-а.
Е, на английски е, ама ...Attached FilesLast edited by Yavor; d.m.y г., 09:48.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщениеДобре де, аз да не би да съм казал нещо по-различно?
В същото време АУТО режима на клапата е независим от АУТО режима на климатика - даже и на чисто ръчен да се остави, клапата пак може да си е на АУТО. Само с натискане на нейния бутон може да мине на чист ръчен режим, който ако не се лъжа след гасене и палене, пак си минава на АУТО.
Ето и извадка от книжката, която можеш да си изтеглиш от нета и сам.
Прикачил съм ти я и аз - пдф-а.
Е, на английски е, ама ...
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАко го има този датчикAR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y
Comment
-
Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщениеДвузоновите са с датчик, ако видиш фейс с 1-зонов климатроник там си без датчик
И не само азAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Абе твоята е много странна кола, да знаеш...
Или италианеца е бил някакъв изчанчен, или ти не гледаш внимателно.
Всички с двузонов имат датчик... Монтира се серийно!
Ами сега?Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
Comment